dolunayes Arkadaşlar @1prensesimm doguma alınmış haftasi küçük 33+4 bebek kuveze girmesin diye ayetel kursi okur musunuz 🤲 dualariniza ihtiyac var
neanladinyurdagull dolunayes haftası dolayısıyla malesef mecbur kuveze alırlar miniği kilosu ultrason da iyi gozuksede doğduktan sonra şişlikleri indikten sonra minik daha zayıf çıkacaktır.Saglicakla alır inşallah kucağına
1prensesimm Allah hepinizden razı olsun okuduğunuz dualar için çok teşekkür ederim, Hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🥺
1prensesimm dolunayes çok şükür iyi evimize geçtik dualarınız için çok teşekkür ederim hepinize 😍bebeği kuvezde olan tüm annelere Rabbim evlatlarini nasip etsin inşallah