Canım bende 29. Haftadayım geçen hafta doktoruma saçımı boyatabilirmiyim dedim evet sıkıntı yok yapabilirsin dedi ama ombre yaptırıcam yani oryel diye bi kimyasalla açıcaklar dedim olmaz o zaman normal bir boyayla boyatabilirsin dedi ki benim ablam 2 hamileliğinde de 3. Aydan sonra saçını boyadı bir sıkıntı da çıkmadı.mutlaka zararlıdır yararı tabi ki yok ama kendini kötü hissedip strese girmen daha kötü bence