Kızlar selam, bebeğim aşırı hareketliydi bazen karnımı delecek kadar çok tekme yumruk atardı 34. Haftaya kadar. Son bir haftadır aniden duruldu. İlk iki gün az hareket ettiğini farkedince doktora gittim baktı iyi çok şükür ama sıfır hareket. Tatlı bi şeyler yiyip gel bakalım dedi çikolata falan yedim nst ye bağladı yok hissetmiyorum sadece bir defa oynadı yerinden. Önceki hafta nst de çılgına dönmüştü bu hafta hiç kıbırdamadı. Doktor bi sorun görmüyorum ama böyle devam ederse gel dedi. Bu gün biraz daha arttı hareketleri ama asla dışarıdan belli olmuyor önceki günler gibi değil. 35. Haftadayım normal mi bu durum yaşayan var mı?