Kanama olmazsa 20 lı haftalarda iğnesini yapıyorlar ama kanama olursa hemen yapılması gerekiyormuş ona dikkat edin ben doktor ihmaliyle bu yüzden bebeğimi kaybettim Rabbim sağlıklı sıhhatli kucağına almayı nasip etsin inşallah sen stres yapma çok düşünüp stres yaptıkça da etkileniyor🥰