Çok morelim bozuk kizlar. İlk gebeliğimde de kolestazdim. Bunda da kolestazim. Tam 36. Haftama girdim. Geçen hafta kasintidan dolayı 1 hafta hastanede yattım. Karaciğer değerlerim biraz düştüğü için doktor çıkardı. Bu hafta 2 günde bir kan vermeye gittim değerlerim yine yükselmeye başlamis. Safra asidi testi almışlardı onun da sonucu yüksek cikmis. Pazartesi yatisim yapılacak sezeryan olacağım. Ama hastanede kaldığımda çok kötü grip oldum. Öksürükten ölüyorum. Nasıl sezeryan yapacaklar bilemiyorum. Böyle grip şekilde sezeryan yapılır mı? Öksürüğün geçmesi için ne yapabilirim? Sezeryanli şekilde öksürürsem eminim acıdan kivranirim. Benim gibi kolestaz olup sezeryana alinanlarim bebekleri nasıl acaba? Herhangi bir problem oldu mu? Biraz daha bekleyemezmiyiz acaba daha 2300 Gr ☹️