Ece37unlu diyetisyen söyler doğrusunu ama ben hiç çikolata, tatlı vs yemiyorum. kesinlikle yasak. stevialı dondurma buldum şekersiz. haftada 1-2 ondan yiyebiliyorum. bende de var şeker. beyaz ekmek, poğaça vs yok. 3 ana öğün yiyorum, 3 ara. aralarda çay bardağında sütle az meyve. hiç sorun olmuyor şekerimde böyle. ama tatlı kesinlikle yok. tansiyonda vardı bende. dün doktor tuzu da tamamen kesti. ekmeği bile fırından esmer, şekersiz ekmeklerden alıcam. ne tat var ne tuz bende sizin anlayacağınız :) şeker çok önemli ve riskli bir konu. lütfen ihmal etmeyin. bir endokrin uzmanına ve onun yönlendirmesi ile diyetisyene gidin lütfen.