36+1den selamlar 2.gebeligim ilk gebeligim 37+3de olmuştu normal dogumdu ve çok rahat bi dogum olmuştu hiçte anlatıldığı kadar kötü birsey değil aksine her annenin tatmasi gerekn bir duygu eğer aksi bir durumunuz yoksa bence normal doğum düşüne bilirsiniz 🥰😇