Bilinen şeker rahatsızlığınız yoksa önermiyorum bu testi, anne ve bebeğe zararı olabilecek bir işlem, aç karnınıza yüklenilen glikoz plasentadan direkt bebeğe geçiyor bu zarar verici olabilir. Haftası gelen herkes yaptırıyor ama ben bu gün hekimime gerekli görmüyorsanız yaptırmak istemiyorum dedim gayet anlayışla karşıladı. Hamileliğimde şeker tansiyon ve nabız gibi vital bulgular hep normalin biraz Altında seyrediyor bu sebepten benim gibi olan anne adaylarına tavsiyem, ezbere test yaptırmamaları olur :)