Hilalsevimm Kızlar merhaba. Normalde ben regl olduğumda direkt sağ böbreğim ağrırdı. Bugün 37+1 olduk ve iki gündür aynı regl olacakmışım gibi sağ böbreğim ağrıyor. Sizde de böyle bir şey oldu mu sebebi ne olabilir
yanlisanlamaama Hilalsevimm baş aşağı dönmüş olabilir oraya baskı yapıyordur benim de benzer ağrılarım oluyor bebek baya aşağı inmiş
kevserky Hilalsevimm bnmde sağ böbreğime ağrıyordu doktora çıktım idrarda enfeksiyon ve böbreğime büyğme çıktı. O yüzden ağrı oluyormuş. Sağına sakın yatma dedi. Ayrıca bol su ve antibiyotik içtim geçti çok şükür ihmal etme ürolojiye bir çık
Yaglioglu böbrek değil de bende de ağrılar bar regl gibi 37+1 cumartesi itibariyle,,, Bebek çok sert hareketler yapıyor kasık ağrısı rahme baskı var
Hudaaa_dgn İlk gebeligimde aşırı baskı hissediyordum sık idrara ciktim tüm gece boyunca ama damla damla geliyordu mesanem patlıcak gibi oluyordu sabah kalkıp acile gitmistim 2cm acilmam vardi 37+3tum bu arada normal doğum olmuştu
Yaglioglu Hilalsevimm ben de bugün doktora gittim. Durumlar nasıl sizde bebek boyu kilosu doğum zamanı ne dedi doktorunuz?
Hudaaa_dgn Hilalsevimm yani olabilir siz daha iyi anlarsınız çünkü vücudunuzda farklı birsey olduğunu anlıyorsunuz dogum belirtisini bir şekilde gününüz gelmiş zaten
Hilalsevimm Yaglioglu şu anda 3200 kilosu. Doğum kanalına yerleşmeye çalışıyor dedi. Sizde nedir durumlar
Yaglioglu Hilalsevimm benim de 3300 kg baş aşağı pozisyonu almış ama kanala yerleşme vs demedi doktor sadece 19-20 haziran gibi gelebilir dedi