bastet Rodin ismini koyduk, kürtçe kökenli. Anlamı; “ Pozitif enerji veren, ışığı müjde eden, güneşi gören” Ayrıca en sevdiğim heykeltıraşın ismi🫶 Ben de heykeltıraşım☺️ Nasıl sizce isimm?? 🥰