noran23 Merhaba arkadaşlar, 36. Haftaya geldim kasıklarımda adet ağrısı gibi ağrı var bazen hiç bazen şiddetli doktor yalancı sancı dedi o yüzden sürekli de hastaneye gitmek istemiyorum normal mi sizlerin nasıl geçti