Ecenaz345 Benımde korkum vardı. Esenlerden gittim. Ama benım sancı cekerken daha dogrusu ıkınırken kesi atıldı kagıt kesiği gibi bir acıydı. Neden bana sormadınız dedim. İlk bebek yırtılma olur o yüzden biz kesi attık dediler. 1 ay içinde iyileşti hergün dusumu alıyordum ayakta. Ve ilaç VS kremde verilmedi hiç bişey. 46.gğn ilk regl mi oldum sonra düzenli devam etti hep. Eskiden çok kanamam olur kısa sürerdi. Dogumdan sonra az kanama oluyor ama uzun sürüyor. Mesela 6 7 gün sürüyor ama son 4 gün lekelenme oluyor. Ben cok memnun kaldım herşeyden. Bu doktorlarda hep gittiğim özellikle randevular mı onlara ayarladıgım kişiler. Bu sefer de bunlara gitmeyi düşünüyorum. Ben 27 haftamda başlamıştım gecen hamileliğimde hiç asistan denk gelmedi mesela. Bazılarına asistan denk gelmiyormus ondan cok şikayet var. Bence biraz şans işi sanırım