Busrabbygt MiaBaslck 2. Çizgi silik çıkmış büyük ihtimal hamilesiniz hayırlısı olsun pzt doktora gidip bi kan verip iyice emin olun 🙏🏻🌸
EbruOge MiaBaslck erken gebelik gibi gozukuyor🥰 bi kac güne iyice netlesir .beklemek istemezseniz 2gunde 1 beta baktirin🥰hayirlisi olsun inşallah😍