majamm Merhaba canım, Ben 22+4 haftalıkken rahim ağzında kısalma olmuştu ve 26 mm düşmüştü doktorum hastanede yatırdı ciğer geliştirici iğne, serum ve progestan kullandım 3gün yattım hastanede doktorum kalkmıcaksın dedi hergün günde 2 defa progestan kullandım sürekli yatmama rağmen 28 haftada rahim ağzı 19 mm düştü doktor aynı tedaviyi tekrar uyguladı sadece yapman gereken dikkat edip yatman sadece tuvalete yemek yemeye kalkmak olsun ben öyle yaptım çok şükür 36+2 deyiz