Kızlar 28 haftalığız sağ göğsümün altında 3 gündür geçmeyen şiddetli ağrı var. Şuan dayanamıyorum ağrıya, çevremde bebek batması yada bebek yeli diyorlar. Ama 3 gebeliğm bebek batmasını biliyorum o şekilde değil bu nasıl ağrı anlatamam çok kötü doktora gitsem bir sonuç alabilirmiyim acaba yada başına gelen varmı