Merhaba kızlar, ben şuan 25+4 haftalık hamileyim.Bayramda memleketime gitmek istiyorum kendi aracımızla.3 hafta kadar kalmayı planlıyorum.Yaklaşık 12 saatlik yol. Bayramda 28 haftalık olacağım, ayrıca dönüşü de var tabi bu işin.Haftası benden önde olanlarınızdan fikir alabilir miyim? Sizce zorlanır mıyım? Tabiki doktoruma danışıcam ama öncesinde sizlerden fikir almak istedim.İk gebeliğim o haftalarda nasıl olurum tahmin edemiyorum.Çok ağırlaşmış olur muyum, zor olur mu sizce? Vakit ayıran herkese teşekkür ederim🙏🏻🙏🏻