Pemberuya Kızlar yaa 33 haftalığım ve 15 gündür geçmeyen bi öksürük belası… karnımın altı yırtılacak gibi ağrıyor yürüyemiyorum resmen nasl geçecek dr ilaçta yazamıyor🙄😓😥