Kızlar iyi akşamlar ben şu an 32+5 haftalık hamileyim en başından beri erken doğum riskim var önlem amaçlı serklaj dikiş atıldı ben de aylardır yatıyorum o yüzden 29. Haftamda 2 doz ciğer geliştirici iğne oldum bir de 31. Haftamda tekrar 2 doz daha oldum. Ben sanıyordum ki bu iğne bi kez yapılıyor ama öğrendiğim kadarıyla etkisi vurulduktan sonraki 4-5 gün içinmiş o yüzden arada bir tekrarlamak gerekiyormuş yani vurduktan sonra doğum olmazsa etkisi geçiyormuş. Bilgisi olan var mı