DilarAsel göğüs üçün yara olmuşsa olabilir kan gelebilir. Doğru be rahat pozisyonu alıp emzirebilirsin. Rabbim kolaylık versin insallah en kısa zmaan da çözülür ama daha çok erken en erken 3. Günden sonra süt geliyor zaten çok stres yapma yani. Sutum yok yok deme olumlu ol ki bebeğine de olumlu pozitif gozuk hissediyor stresini endişeni🤗