Aylinslmci 36+2 hamıleyım. Bugun sol bacagıma bır agrı gırdı ustune basamıyorum saatlerdır. karnımda agrılar olmaya basladı göğsümde de agrı var bunlar normal mı korkuyorum artık daha erken 🤦🏻♀️
Yenibiranne78 Bende 36+3 haftadayim sol bacağım çok kötü yürürken oturup kalkarken çok zorlanıyorum son haftalarda oluyormuş galiba
Aylinslmci Yenibiranne78 evet ıkıncı hamılelegım ılkı sezeryan olmustu buda sezeryan olacak ancak hala gun belırlemedık yaklastıkca heyecanlanıyor ınsan 🤗🤗
Yenibiranne78 Benimde ilk hamileliğim tecrübem yok o yüzden bende biraz sabırsızım bide bayrama denk gelme ihtimali var özel takipliyim ama yine de endişeleniyorum