Sosyalciniz canım benimde prolaktınım güksekti ama hipofiz bezimde adenom vardı benim.Reglim düzenliydi bu arada.33 çok yüksek değer değil.Bende dostınex kullandım uzunca süre adenomdan dolayı ve ılacla bıle düşmüodu benim değer pek.Bu dostinexi kullanırken gebe kaldım ve kalbı durdu bebişimin.Aslında gebelik düşünenlerin parledol ilaç kullanması çok daha sağlıklı.Bu arada prolaktın testi vermeden önceki gün ilişki olmamalı, beslenmene dıkkat etmelisin, uykunu almış olmalısın, göğsünü duş alırken keselememlisin.Bunlar değeri etkiliyor.Ayrıca normal hayattada maden suyu, incir, üzüm, dere otu, rezene çayı, havuç uzak durmalısın prolaktini yükseltiyor canım.Ve streste bu hormonda çok etkili.Canını sıkma düzenli regli oluorsan bence cok buyuk problem değil