yanealakanealakaa Sna-3457 ben sling kullanıyorum, daha kibar duruyo hem bence bebişi de çok güzel kavrıyo
Ozge-Ka Sna-3457 ben kanguru kullanıyorum ama biraz kaba ve terletiyor bu sıcaklarda. O yüzden sling alıcam şimdi.
Tbayram Sna-3457 kızım 2 buçuk aylık oldu biz sling kullanıyoruz. Çok rahat kızım onda sakinleşip uyuyor hemen.
Sna-3457 yanealakanealakaa kumaşı penyemi bana sanki esniyor çocuk aşağa sarkıyor gibi geliyor benmi yanlış düşünüyorum 😅 kanguru istiyordum son zamanlarda sling almaya karar verdim bende cok tavsiye ediliyor
yanealakanealakaa Sna-3457 evet penye kumaş ve evet bi süre sonra sarkıyo aşağı dkckdogskkcdogk ama bilemem tabi bağlama şekliyle falan da alakalı olabilir ya
KLORAKHANIM Sna-3457 KYCBABY trendyola yaz çıkar canım ve çok hızlı geldi, bide açık rengini aldım güneş cek,esin diye cccoooook rahatım, kumaş kalitesi mükemmel bu arada ❣️ birde yanında yolladığı nottan anladığım kadarıyla üretici bir anne 😍