zlm_5 canım ilk 3 ay yaptırmaman gerekiyor. 3 ayın dolduktan sonra yaptırabilirsin. Ama bu haftalarında yaptırma daha çok yeni bebeğin gelişimi açısından çok zararlı. Bizzat doktorların dediği şey de bu. Bende yaptıracaktım 25 haftalık olmama rağmen kıyamıyorum