Sulemelih Bebeğim 6 günlükken tiroit değeri 17 çıktı 4 gün sonra 16 ya düştü ama endokrin doktoruna yönlendirdi cocuk doktorumuz çok düsmedigi icin . Böyle çıkıp sonra düşen var mı acaba