Bsrays bebek ne isterrse o olsun de bence. İkiniz de sağlıkla hastaneden çıkabilir gerisi önemli değil. Normal doğum yapıp 40 dikişi olan çok ağrı çeken de var, sezaryen olup presnses gibi ayağa kalkan da. Biraz bünye meselesi. Neden ilk normal doğum kötü geçti bunun sebeplerini bulup çözüme kavuşturmak daha mantıklı olabilir sanki