Durucan merhaba, uzun zamandır girmemiştim. Kusura bakmayın şimdi gördüm. Kolik sürecimiz çok uzun sürmedi merak etmeyin ☺️ çok huzurlu bir bebek değil ama en azından o korkunç günler geçiyor. D vitamini olarak ne kullanıyorsunuz? Biz ocean a geçtikten sonra da biraz rahatladı sanki. Ya da tesadüf denk mi geldi bilmiyorum. Kolaylıklar dilerim 🌸