tgcoral bunu bebeğin belirleyecek canım bende prima alacağım ama belki prima iyi gelmeyecek bebeğime belki daha farklı bir bez tercih etmek zorunda kalacağım bilmiyorum bu bez konusu herhangi birinin önerisine bağlı olacak birşey değil diye düşünüyorum çünkü her ne kadar biz bu bez iyi bunu alayım bu kez kötü bunu almayalım desekte başta söylediğim gibi bunu belirleyecek olan bebişlerimiz mesela iyi diye aldığım bez belki bebişime iyi gelmeyecek kötü diye düşünüp almadığım bez daha iyi gelecek belkide bakalım bez konusunda neler olacak nasıl olacak canım ☺️🌺🌺 ama formda genel olarak molfix ve sleepy öneriliyor prima iyi gelmezse bende bu bezlerden birini tercih etmeyi düşünüyorum ☺️🌺🌺