Size doğum hikayemin bütün pozitif tarafını anlatmayı çok isterdim ama maalesef bebeğimi sadece 1-2 saat görebildim sonrasında yoğun bakıma alındı ve 1 hafta 10 gün daha kalması gerektiği söyleniyor. 38+2 de kendi istediğim ile anlık sezaryene karar verdim ve yatışım yapıldı. 6 Haziran Salı günü 15:09 da oğlum ile buluştum. Sağlık durumunun gayet iyi olduğu söyledin. Spinal anestezi verildi. Gerçekten hiçbir acı hissetmiyorsunuz. Sezaryen sonrası ise kişinin kendine göre değişiyor. Size ne kadar benim ağrım olmadı desem de sizde farklılık gösterebilir. Oğlumla oda da buluştuğumuzda her şey yolundaydı. Fakat 4 saat sonrasında hızlı ve fazla nefes almasından kaynaklı başka bir hastaneye yoğun bakıma yönlendirildi. Bir an önce oğlumun sağlıkla yoğun bakımdan evimize gelmesini bekliyorum. Sormak istedikleriniz varsa cevaplayabilirim.