birmeleginannesi_ Kızlarım merhaba CRP yuksekken hamile kalan var mı benim CRP 38 di 34 e düşmüş bir türlü sıfırlanmıyo düşmüyor istediğim gibi ama gebelik istiyorum hamile kalabilen varmı bu şekilde ya :(
8143 birmeleginannesi_ benimde yüksekti canm crp 3 felandi antibiyotik kullandım biraz dusmstu dut kuru kaynattim içtim ama blmiyorum bidha baktrmadim. Bnde burda bekliyim bakalm
cansureis birmeleginannesi_ Şekerin falan varsa kullanma ama beyaz dup 1,5 yemek kaşığı kaynayan suya atıp 7 dakika kısık ateşte kaynasın sonra ılıklaşınca iç benim 34ten 30a indi 2 haftada
8143 Zeynepozcan bilmiyorum ama bnde partholin apsesine neden oldu crp.yuksekligi mahvetti o tam 0 la 5 arası degl cnm 0- 0,5 arasi
birmeleginannesi_ cansureis benimde 38 den 34 e düşmüş üç gün yapmıştım ama bitmiyo hemen düşmüyor ya
IKRAM_01 birmeleginannesi_ Anladım canım tşk ederim. Ben 9 martta 9.31 çıkmış değer referans dışı diyo. 26 mayıstada 4.30 normal yazıyor hamile olduğumu öğrendim bu ayda
IKRAM_01 birmeleginannesi_ Valla CRP için bişi demedi hiç hatırlamıyorum şimdi görünce e nabıza baktım reçetelerimede baktım birşey kullanmamışım ki. Sat nisan 17
IKRAM_01 birmeleginannesi_ Hatırladım şimdi sabah kalbime bıçak saplanır gibi olmuştu akşam olunca acile gittik. Sonuç çıktı birtek coraspin verdi bir tane çiğneyip eve geldim bu kadar