Sna-3457 Haftadayız yavaştan kıyafetleri yıkamaya başlıycam balkondami kurutmalıyım yoksa evde çamaşır telindemi? ☺️ Birde zamanla beyazlarda oluşan sarı lekeleri nasıl çıkartırım fikir verirseniz sevinirim☺️🥰
Hilalina Sna-3457 normalde balkonda kurutuyorum kendi kıyafetlerimizi ama ister istemez toz oluyor. Bugün bebeğin kıyafetlerini yıkadım hep içeri tele astım dışarıya içim sinmedi:) Bu arada 30+3üm erken mi oldu bilmiyorum ama yarın bir gün de ütüler hastane çantasını hazırlarım:)
cauuv1 Sna-3457 leke cıkarıcılar var uni baby nin güzel. Ben direk kurutma makinesine attım ordan ütüleyip katlayıp yada asıp kaldırdım ama kurutma makinesi olmasaydı evde camasır askılıgında kuruturdum cünkü balkonda baya tozlanır havadan
Duyulurum Sna-3457 ben çamaşır telinde kuruttum hep ilk bebegimde, şimdi de öyle yapacağım. Pek toz olmuyor, balkon yol üstü değil ve ara sokakta evim. Bir de güneşte kuruyunca mikrobu kırılıyor gibi geliyor bana 😄
cokkasmabeabi Sna-3457 23um evdekileri yıkadım evde kurutmaliga serdim. Bide utuler kaldiririm. Sarı lekeler vardı önce 60 derece 1 saat programda normal deterjan + çamaşır sodası ile yikadim sonra normal programda Bebek deterjanı ile yıkayıp çift durulama yaptım çoğunluk geçti lekeleri .
Sna-3457 Hilalina Bence en iyisini yapmişsiniz şuan üstümde öyle bi hal varki ruh halim çok değişken hicbir şeye enerjim yok gibi ağırlaştıkçamı oldu bilmiyorum ama kendimi iş yapmaya zorluyorum 🥲
Hilalina cauuv1 bende form da hep 32 den sonrası zor oluyor diye okudum bugün başladım:) iyi ki başlamışım o zmaan
Sna-3457 Duyulurum bizimkide çıkmaz sokak çok toz olmuyorda ne bileyim içime sinmedi nirmalde bende çamaşırların balkonda efil efil kurumasını daha çok seviyorum ☺️
Sna-3457 cokkasmabeabi leke çıkarıcı almayı düşünüyordum belki senin yöntemi kullanırım teşekkür ederimmm 🥰
Gulsahcaa07 Sna-3457 bende 34 haftalık ken hazırlamıştım Dilan polatın leke çıkarıcısını aldım yeni doğan kakası çıkmaz diyorlar