Zeynalnaibe 12hafta 5günümde erkek çocuğa benzetdi doktor 13hafta 4gününde kıza şimdi 17olduk ama henüz doktor randevuma 1hafta var sizce tekrar gitdiğimde doğru söylenirmi Cinsiyyeti değişirmi
Minikayak24 Kez_ibanb kaçıncı haftada erkrk dendi banada erkek dedi ama bi oğlum var bitanede kızım olsun çok istiyordum yanşış anlaşılmasın lütfen 3. Çocuk istemediğim için kaldırmaz bünyem oyuzden soruyorum bi kız bi erkek istiyordum hep sağlıklı olsunda kız erkek farketmez tabiki
Zeynalnaibe Minikayak24 bende erkek çocuk istiyorum aynı sebeple Bir kızım var 3cü çocuğu büyütmek zor olur hem maddi hem manevi
Kez_ibanb Dudu1988 11 haftalık Ken erkek dendi şuan 25 haftaligim kız dedi doktorum bugüne kadar erkek diye biliyordum
Minikayak24 Zeynalnaibe evet bende öyle Rabbim gönlümüze göre versin inşallah hayırlısı inşallah ben pazartesi tekrar gitmeyi düşünüyorum özel hastanem kasık ağrım var diye gidicem tekrar baktırıcam tam eminse eğer alışverşmi yaprım
Zeynalnaibe Minikayak24 İnşAllah hayırlısı olsun sağlıklı olsunlarda gerisi boş Alışverişde önemli çok heyecanlıyım🥰
Minikayak24 Zeynalnaibe evet sürekli zam geliyor 2 hafto sorduğum şey şuan arasında 60 70 fark oluyor oyüzden yavaş yavaş alıcam birden almak ağır olur
Minikayak24 Zeynalnaibe birde benim oğlum olmasına rağmen ynede alıncak çok şey var oğlum yaz bebeği bu seferki bebiş kış bebeği farklı herşeyi
Minikayak24 Kez_ibanb banada 12 de kız dedi 16 da erkek dedi pzartesi bidaha gitcem bakalım hayırlsı inşallah