Elifakbulut5 Merhaba hanimlar yeni hamile oldugumu ögrendim ikizlerim var 3 yasindalar kese gorunmedi alttan muaneden normelmi yoksa dis gebelik olabilirmi
Elifakbulut5 Melekanni yok canim kan vermedim bir iki hafta daha bekliyeyim haklisiniz tesekkur ederim
Aysel_krdg Elifakbulut5 gebelik testi mi yaptın beta değeri 3000 i geçince kese görünüyormuş o yüzden sordum
Turnusolkagidi Elifakbulut5 kan aldırmadan testte görüp direkt mi gittiniz. Biraz bekleyin ya da kan verin 3000 küsür olunca görebilirsiniz keseyi. Belki testte yanılma payı var
Elifakbulut5 Turnusolkagidi canım ben yurtdısındayım burda turkıye gıbı kan aldırıp yukselmeye bakmıyorlar hamıle oldugumu testle ogrendım ucretlıye gıttıö 8 haftalıktan ônce bakmıyorlar