Sinemaknc bende hep özel takipliydim daha sonra 1 2 sefer doktorum izinde olduğu için bana bir doktor önerdi ve devlete gittim muayene için. Daha Sonra aşırı sanciyla acile gidince acilmam da olmuştu onlara göre 35 uygulamaya göre 36 haftaliktim devlet direk içeri aldı hiç burda mı doguracaksin bura mi takipliysin diye sormadı bile ve o anda devlette oldu dogumumda. Ve 1 gün sancı çektirdiler açılma daha çok olsun diye beklediler sadece 1 Suriyeli vardı ben olduğumda. Onuda 5 saatte hemen dogurtup gönderdiler. Kayseri şehir hastanesinde yaptım doğumu ben.