Merhaba güzel anneler ve anne adayları sizlere bugünlohusalığımın 4. gününden ikinci gebeliğim in doğumunu anlatacağım ben çok rahat geçtiğini düşünüyorum sizler ne düşünürsünüz bilemiyorum neyse geçelim hikayeme.
🥰🥰 Tarih 05.06 da başlayan hafif sancılarla hastaneye gittim nst ye bağlandım ve doğum sancıları olduğu söylendi doğumun yakın dedi doktorum ve beni eve gönderdi. Eve geldim evimi temizlemeye başladım inşallah sancılarım geçmez diye bir yandan da dua ediyorum çünkü 1 hafta içerisinde sürekli sancılarım oluyordu ama sonradan geçiyordu. Bu sefer doğumum olsun istiyordum çünkü oğlum artık 40+5 haftalık olmuştu sabırsızlanıyordum. Akşama doğru sancılarım seyreldi ve neredeyse geçmişti sancılarım üzüldüm gene gelmiyor benim paşam diye akşam oldu uyuduk ve saat 4 buçukta gene sancılarım arttı bu sefer başkaydı anladım kesinlikle geleceğini ve saat 4 buçukta başladım evin içinde yürümeye sürekli hareket halinde kalmaya başladım ve saat 6 oldu sancılarım arttı duş aldım biraz rahatlamak için sancılarım her geldiğinde hadi oğlum diyorum bir yandan çok güzel böyle devam et faln diye kendimi motive etmeye başladım sancılarım asla ağrı diye hissetmemeye odakladım kendimi her sancı beni bir adım daha yaklaştırıyordu oğluma çünkü duştan sonra da evin içinde dört dönüyorum artık ayakta dolanmaktan yoruldum ve koltuğa oturayım 5 dkka dinleneyim dedim ve oturdum 2 3 dakika araya girdi girmedi suyum geldi çok sevindim çünkü artık geri dönüşü yok kucağıma alacağım diye eşimi uyandırdım hemen saat 7 eşim uyandı hazırlandı ben hazırlandım 2 yaşındaki kızımı hazırladım onu da arkadaşımızın evine bırakmak için arkadaşımızı aradık geldi kızımı ona verdik bakması için ordan bizi hastaneye bıraktı arkadaşım eşime yürüyerek gitmek istiyorum dedim hastaneye eşim olmaz dedi aslında hastaneyle aramız 10 dakika neyse dedim arabayla gittik nstye bağladılar gene 5 10 dakika sancıları takip ettiler bebeğimin kalp atışına falan sonra damar yolu açıldı doktorum kontrol ettiğinde 3 cm açılman var dedi çok iyi dedim sevindim saat 8 de doğum odasına alındım eşimde yanıma geldi ben eşim ve doktorum odadayız ve para da nst bağladılar ben oturmak istemediğimi söyledi ordada sürekli yürüdüm hiç durmadım ve saat 9 buçuk oldu doktorum kontrol edeyim bi dedi ne kadr açılmış diye baktı 8 cm olmuş dedi çok iyi 8 cmden sonra sancılarım arttı artık ayakta fazla dolanamıyordum yatağa geçtim ve sancım her geldiğinde doktorum hafif hafif ıkınır gibi kendini sıkabilirsin dedi ama fazla ıkınma dedi öyle yaptım artık tam açılmıştı 10 cm olmuştu doktorum dedi sancın geldiğinde ıkınman gelirse kendini tutma ıkın dedi ıkındım her sancıda saat oldu 10 doktorum bebeğin geliyor annesi dedi orada sancıların arasında gülümsüyorum doktorum çok iyi ilerliyorsun dedi ve saat 10.45 de oğlum artık doğdu 🥰 kucağıma aldım çok güzel bir duyguydu ikinci kez tatmak çok güzeldi Allah’ım isteyen herkese nasip etsin inşallah 🤲🤲🥰 ve tüm bu süreç kızlar evdeki saatimi saymazsak eğer saat 8 de hastaneye gittim ve saat 10.45 oğlum kollarımdaydı çok güzel ve kolay bir doğum olmuştu benim için hiç bu kadar çabuk olacağını düşünmemiştim yani neredeyse 3 4 saat içerisinde doğumum oldu bitti 🙈🙈 bu arada kızlar ben yurt dışında kalıyorum yani kızımı ondan arkadaşımıza bıraktık ailemizden kimse burada olmadığı için sağolsunlar 4 gün boyunca kızıma onlar bakıyordu 4 gün boyunca hastanede kaldım bende burda zorunlu çünkü normal doğum olsa bile 3 4 gün hastanede kalıyorsun sezeryanla ise 1 hafta kalmak zorundasın
Evet sevgili anneler ve anne adayları merak ettiğiniz soruları sorabilirsiniz.