burcuertur Gebelikte omega 3'ün bebeğiniz için hayati önemini bilmeyen yoktur. Türkiye'de satılan markaların ne yazık ki içeriği çok temiz değil. Tiksinmeden dolayı hiçbir şekilde balık yiyemiyorum😔 Siz hangi marka balık yağı/Prenatal Dha vitamini kullanıyorsunuz?
ozgeya burcuertur ben hamileliğimin en başından doğumdan sonra kırkım çıkana kadar imom,hamileliğimin 5.ayından itibaren de krilom krill balık yağı kullandım.
Mel-sin İmom kullandim. Sadece balık yağı değil. İçinde vitamin de demir de magnezyum da mevcut. Kusma falan da yapmadı bende.
Ezgi14 Aysesare bende cok bulantili gecirdim o sebeple balik yemiyorum hatta. Ama bu balık hapinda koku vs itici hicbir sey yasamadim. Rahat iciyorum
burcuertur Doktorum bana krilom verdi aslında ama başkaları ne kullanıyo merak ettim, bir sürü de marka varmış. bu gece de araştırma yapmaktan uykusuz kalacağım desene😁😁