Arkadaşlar dün yatisim yapılmıştı erken doğum diyerek 3 cm acilmada vardı 2 gündür ne yesem afedersiniz istifra etmek zorunda kalıyorum midem hep boş durmak istiyor açlıktan mahvoldum acaba doğum yakın diye mi böyle oluyor yoksa üşüttümmü hiç anlamadim bedenim mahvolmuş durumda hicbiseye halim kalmadı rengim sapsarı oldu ne önerirsiniz neden acaba böyle oluyor hemşireler doktor olmadan bişey diyemeyiz dediler 😔😔