Sağlığında problem yoksa hiç takma kilosunu canımm. Bu bebeler kilolu olsa sorun zayıf olsa sorun 🤷🏻♀️ benimkide 27 de 1325 geldi. Dr kilosu fazla diye bebeğe yarayacak her şeyi yasakladı. 16 haftamdan beri bebeğe kilo aldıracak şeyler yemiyorum ama yine şişko yine şişko şekerim falan da yok. Dr yapısal olabilir dedi. Anneme sordum 4 kardeşiz hepimiz 4 kilo üstü doğmuşuz Dr a dedim genetik de etkili oluyor bu bebişi böyle kabul edicez diyo 🤷🏻♀️ 31+6 günlük bizimki sabah kontrol var bakalım kaç kilo gelecek