Nurmerwe1 merhaba bende sizinle aynı şeyleri yaşıyor gibiyim 11 eylülde beta 4500 çıktı 20 eylülde doktor keseyi gördü 6+1 görünüyor dedi normalde son adetime göre 6+6 görünüyordu ama benm adetim 30-33 arası döndüğü için normal dedi ama betam 6900 dedi pazartesi sabahtan çağırdı bende rabbimden ümit kesilmez diyip bekliyorum inşallah bebeğim bana ben bebeğime tutunuruz