FatmanurCo Canım bende öyle sanıyordum adet günüm gelmeden midem bulanıyor kesin hamileyim, başım döndü kesin hamileyim vs. Ama 6. Haftada başlıyor en erken hamilelik belirtileri. 8 veya 9. haftasında başlayan var. Çok nadir de olsa gebelik süresince adet görenleri duyuyoruz ben kişisel olarak bunu çift rahime bağlıyorum zira tahmin ettiğimizden daha yaygın bir durum. Çünkü gebelikte bebeğin tutunmasını sağlayan hormon aynı zamanda adet olmamızı engelliyor. Adet dediğimiz rahim içi dökülmesi gerçekleşirse bebek varsa şayet onunda düşüp gitmesi gerekirdi. Yerleşme kanaması bebeğin tutunduğu yere göre ya da düşük tehdidi durumlarında fazla olabileceğinden "üstüne görme" denilen şeye sebep olabilir (ama bir kadın adet kanaması ile farkını illa ki anlar bence) tıbben başka mantığı yok çünkü🤷🏼♀️ Ben çocuk denediğimiz ilk ay negatifi gördüğümde sabahlara kadar ağlamıştım. Sonraki adet günüme kadar kendime zehir ettim hayatı çocuğum olmuyor diye. O bir ay bana ömür gibi geldi çok kötü bir dönemdi (işte cahillik denilen şey her zaman eğitimle olmuyor😅) bir sonraki ay hamile olduğumu öğrendiğimde unuttum gitti herşeyi.. Allah'a sizin için en doğru zamanda en doğru şekilde en hayırlısı olacak bir çocuk nasip etmesini dua edeceğim iyi geceler🙏🏻