prensinannesi2024 benim de ilk zamanlarda kasıklarımda çok ağrı vardı hatta regl olucam diye düşünürken hamile olduğumu öğrenmiştim, bu ağrılar uzun bi süre devam etti ama doktor normal olur demişti Hiç bir sorun yok demişti . Yani her dönemde oluyır bu ağrılar şimdi 35. Hafta yine çok kaşık ağrısı var 🙄 endişelenmeyin yine de doktorunuzla konuşursunuz muayenede içiniz rahatlar tahlil de yaptırırsınız olmadı normal ama oluyor bu şekilde ağrılar batmalar