iclaaall13 valla bitanem şimdi sana regl sancısı gibi, gittikçe şiddetleniyor diyecekler. Ben de öyle bir şey beklemiştim ama bildiğin böbrek ağrısı gibi bir şey yaşadım ilk, sonrası zaten şiddetlendikçe belime vurduğu için ben esas alt karın bölgesinde ve belimde kramplar şeklinde hissettim sancıyı. Regl ağrısına aşinayım, ama öyle bir şey değildi yani. Herkeste farklı olur. Ama illa ki anlarsın 🙏