Moomlifee Kızlar karnımda sertleşme var bi kaç gündür ve bebek hareket ettiğinde bıçak saplanır gibi oluyor Düzenli sancılar böylemi oluyor biri bilgi verebilir mi? 38 haftalığım.
cauuv1 Valla bende de aynısı oluyor ama genel olarak iyiyim normaldir heralde bence sancı degil 37+5 im. Bende