11-02- Kızlar bugün 5 haftayı doldurduk 6 ya gireceğiz inşallah karnım belli oldu bile sizce normal mi
Sevval0308 11-02- tabiki normal değil canım :) yani o bebiş değil şuan halen.bezelye kadar o adet olamamanin ve hamileligin verdiği siskinliktir
Pnr_KMRC1 11-02- o haftalarda karın büyümez cnm gaz şişkinliği oluyor o haftalarda ben 28 haftadayım daha karnım kıyafetle belli olmuyor
Mlkkkkkk 11-02- büyük ihtimalle gaz şişkinliğidir o keyfini çıkar şimdi göbeğin yok diye ben yuvarlanıyorum yatamıyorum 🫢
elifcicek_07 Sevval0308 adet olamama ile ilgili değil ya. Vücutta atılacak yumurta yok ki şişkinlik yapsın psikolojik yada gaz olabilir yada size öyle geliyor olabilir çünkü içerde şişecek kadar birşey yok
Melikehllderin 11-02- 15. Haftada başlar belli olmaya , hiç acele etme bence 33 haftaligiz kaplumbağa gibiyim 🥲🥲 rabbim sağlıkla kucağına almayı nasıl etsin bu arada minigini
Pnr_KMRC1 11-02- genelde 17 haftadan sonra başlıyor belirme cnm daha yolun başındasın 🌸🫶 hayırlı olsun bu arada rabbim sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin🤲
Mltsnl 11-02- hiç öyle değil ben daha 1 aylıktı belirginleşti şuan 15 haftalık gören diyor 7 aylık mı iç karnın darsa hemen çıkar ve bunun tadını çıkar ☺️
Sevval0308 Mltsnl canım tamamda daha rahim bile genişlemiyor hanımefendinin haftasında yani tamam iç karniniz dar olabilir de o şişkinlik bebem olamaz kayısı kadar bezelye kadar ceviz kadar bebek nasıl.belli olabilir
Humeyraa23 Bende on haftaligim ama görenler kilo mu aldın bebiş mi diye soracak kadar göbeğim var önceden dumduzdu belki ondandir
Mltsnl Sevval0308 işte bende bunu diyorum herkese ama yani mesela ben çok yemiyorum da ama gerçekten çok çıktı benimde
Mltsnl 11-02- yok canım hiç öyle değil sen zayıfsın yine ne güzel ben 1.80 75 kiloyla kaldım şuan 15 deyim 88 olmuşum valla en güzeli rahatça ye iç çıksın göbüşün ☺️🌹
Prensannesi72 Bende 29 haftalığım çok belli olmaya başliyor hiç bir şey olmuyor kötü duruyor karnımın büyümesini istemiyorum