Evindar14 Anneler merhaba ben 31 haftalik dogum yaptim bebegim 1680 gram dogdu 13 gün oldu hala küvezde solunum alabiliyor kendisi idrarani ice yapiyordu bor hafta oldu oda düzeldi simdi sizce nezman cikar küvezden varmi aranizda doktor hemsire
Elt60 Evindar14 Merhaba. 7 yıl önce ben de 31 haftalık doğum yaptım. 1760 doğdu bebeğim. 28 gün küvezde kaldı. Bizim de solunnm sıkıntımız yoktu çok şükür. 2300 kilo olunca çıktık hastaneden. Şuanda 7 yaşında iyiyiz çok şükür 🤲
Evindar14 Nurcanben aslinda hicbir belirti yoktu kontrole gittigimde sivisi azalmis dendi sonrada ultrasyona girdim 4 5 gun sonra solunum alamiyordu acil sezeryana aldilar doktor