Selam kızlarr🥰 40 haftamız başlamış bulunuyo ama henüz paşamızın gelmeye niyeti yok 🤦♀️ Neler çektiğimi bir ben bilirim ayak şişmesi bel ağrıları kaburgalarımda sızlamalar 🤦♀️ birde özlem var tabi eşimden uzaktayım doğuma gelicek ancak😒 Sizde durumlar nasıl kaç haftadasınız nelerde zorlanıyorsunuz 🥰😊