nurgulakdas27 Kızlar 36+2 haftalık gebeyim. Yalancı sancı geldiğimde menapoza giren kadınlar gibi ateş basıyor soğuk soğuk terliyorum. Aynı şeyi yaşan var mı
Sevval0308 nurgulakdas27 canım bende de oluyor ateş basması ve böyle her bir saç telim terliyor 35+4 deyiz bizde. Ben yalancı sanciyi anlayamıyorum arada sızlama gibi bir ağrı giriyor o mu acaba
nurgulakdas27 Sevval0308 benim ikinci gebeliğim ilk gebeliğim de suyum gelmişti sancı nedir anlamamıştım bunda değişik geliyor Şuan
Kbraaaaa-- Bende 35 haftadaki karnım altı agriyo ve kasiklarim da baya baskı var bumu acaba yalancı sancı dedikleri ya anlamıyorum ki
Kbraaaaa-- cauuv1 bilmiyorum valla 2 günüdür sandım var ya duş aldım yinede geçmedi gibi pek dur bakalım inşAllah kizim en kötü 2 3 hafta daha bekler 😄😒😏