mylifeAslan Eceee İstiklal tıp ben çok memnunum giden varsa arkadaş olabiliriz diye düşünmüştüm ondan soruyorum yani 😅
mylifeAslan Eceee burda galiba kimse yok normalde randevu bulunmuyor o kadar yoğun ve çok hastası var buna rağmen bile çok ilgileniyor 🥰