Hb1 Sulesulee benimde son 20 🥹 arkadaşım pazartesi doğuma girecek onu duyunca ben daha bi heyecan yaptım 😆
Sevval0308 Ay-5k bu haftaya kadar tersti çok şükür bu hafta doğum pozisyonu almış miniğim Allah izin verirse normal istiyorum peki sizin
Ay-5k Sevval0308 Bizimde normal olacak inşallah ilk doğumum suni sancıyla olmuştu Allah’ın izni ile bu sefer kendi sancılarımla gelir bebeğim
Ay-5k Sevval0308 Dozunu fazla vermişlerdi o yüzden zorlanmıştım tabi herkeste aynı etkiyi yarartmıyor doktorun ne dediği önemli benm için yine suni derse kabul ederim ama Rabbim biliyor duamı 😊
Sulesulee Sevval0308 evet ilk ben normal istiyordum kendimde hazırlamıştım normal doğuma ama bayrama denk geliyor Dr yurt dışına gidiyor mecbur sezeryan olcam istemeyerek 😑
Sulesulee dilay_06 aynen son ayına girene kadar hiç zorlanmadım dersem yeri ama son ay dönemiyorum oturamiyorum 😑