Melekk_1 normal Doğumla yaptım doğumumu çok zordu o süreç ani olunca bide , bende yurt dışında yaşıyorum canım malum buralarda daha başka şekil ilerliyor bu süreçler , hiç umudunu kaybetme sürekli memeni ver canım benim ilk bebeğim 34 haftalık doğdu 17 gün küvezde kaldı, solunum sıkıntısı vardı emme refleksi gelişmemişti 17 gün ayrı kaldığımız için sürekli sağarak hastaneye süt götürmek zorunda idim, bebeğimi burnundan hortumla beslemek zorunda kalıyorduk , beni belirli saatlerde görebildiği için her gittiğimde bi umutla giderdim yanına , her ne kadar mama takviyesi verilse de her gittiğimde göğsümden ayırmazdım, 17 gün boyunca pes etmeden emzirdim çok az geliyordu sütüm sonuçta makina ile bebeğin emmesi bir olmadığı için göğüslerim makinaya alışmıştı ama pes etmediğim için 17 günün sonunda inanılmaz derecede sütüm gelmeye başladı çünkü bebeğim ağzına aldığı an beynime bebeğim emecek başaracak sütüm çok olacak diye umut eder dua ederdim her emmeye başladığı an besmele çekerdim , ve başardık , sakın umudunu kesme , sütün az bile olsa sen emzir sonunda beynin göğüslerine süt üretimini gönderip sütün çoğalacak , zor bir süreç oluyor ama inanmak başarmanın yarısıdır derler , hep güzellikler sizinle olsun canım Allah yar ve yardımcın olsun 🤲🏻