Merhaba arkadaslar 30 martta dogum yapmıstım kızım hala kuvezde 2 kılo da taburcu olucak fakat biz bıraz daha erken almak istiyoruz guncel kilosu 1850 şuan doktorumuz uygun gordu 14 hazıranda taburcu edelim o halde sizi dedi bu kılolarda taburcu olan bebekler var mi nasıl gectı gununuz evde